dinsdag 1 januari 2013

van Hot


Om te beginnen allemaal een gezond, liefdevol en aangenaam 2013 toegewenst.

Ik ben even thuis tussen twee diensten. Vanmiddag de laatste van de reeks van vijf en dat is maar goed ook want ik heb het bijna gehad.
Ik begon afgelopen vrijdag al met spanning in het lijf, en daardoor ontstane rugpijn, en ondanks dat de oorzaak inmiddels weg is, is de spanning nog niet weg. Daar komt nog bij dat feestdagen als Kerst en vooral ook Oud en Nieuw emotionele dagen zijn als je opgenomen bent en niet thuis kunt zijn bij je familie en/of je geliefden, en nog gevoeliger liggen als je heel veel verliezen hebt geleden en je het met herinneringen moet doen.
Toen ik thuis kwam vroeg Els hoe was je avond en ik zei dat we in staat waren geweest om er een gezellige avond van te maken. Dat we heerlijk voor praatpaal hadden gespeeld en een ieder de gelegenheid heeft gekregen zich te uiten, en om in min of meerdere mate tot ontspanning te komen. TOP dus. Ik was wel zo’n beetje opveegbaar moe, en dan ben ik behoorlijk tevreden. Wel is het na een logischerwijze korte nacht moeilijk om weer genoeg energie bij elkaar te sprokkelen om de laatste dienst te gaan doen.
Els loopt dan nu ook met Jesse de Vijfsluizenronde, ik had daar niet genoeg energie voor, en ik ga zo nog anderhalf uur slapen, en dan zal ik ook de vijfde dag wel weer doorkomen.

Tot zover een korte blik in mijn hoofd
Groeten Hot

Geen opmerkingen: