maandag 7 januari 2013

SPEURTOCHT met HOBBELS

 
 
Zoals vaste lezers ben ik bezig met een onafzienbare hobby. Het in kaart brengen van alle merken Bussen en Busbouwers op de gehele aardkloot.
Ik ben daarmee in februari 2012 begonnen door een lichamelijke uitval, en om toch iets leuks om handen te hebben. Ondertussen ben ik weer 100% aan de slag, maar die hobby heeft iets verslavends. Door de zoektochten kom ik achter merken waar ik nooit van gehoord had en achter het een zit weer het ander. Zo begon ik drie dagen geleden aan Csepel, een Hongaars merk. Ik heb intussen gisteren om 23.00u een prachtig ontzettend groot blog gepubliceerd op http://www.hottransport.net/category/csepel/ . Toch ik keek het na en ging even naar facebook waar ondertussen de eerste commentaren al waren binnengekomen en hop, ineens heb ik weer een bron van info gevonden die me zoveel extra foto’s en details opleveren dat ik zo nog een blog kan vullen. Zo gaat dat vaak. Dat maakt dit tot een ontzettend leuke hobby. Ik heb intussen daardoor contacten met mensen van Mongolië, New Zeeland, China, Korea, Zwitserland en je kunt het zo gek niet bedenken. Ongelooflijk, waar iets onbedoelds tot kan lijden. TOP.
 

Geen opmerkingen: