woensdag 8 april 2015

Murphy’s law.


Gisteren was een rampendag en de boven genoemde wet ging grandioos in werking. Wat er was gebeurd? Een goede vraag. We hadden een vintage mappenkast besteld en betaald. Deze is rond en in het kader van onze herinrichting van onze woonkamer waren we weer eens té enthousiast en lazen iets niet helemaal correct. Hij werd thuis bezorgd en er bleek toen dat het nipt, nipt past. De deuren moeten er uit en de bezorgers van dit alles was ook de eigenaar van het bedrijf. Ik ga eventjes reclame maken want qua behulpzaamheid staan ze in de top 10. Het bedrijf heet Pimstra Meubelen te Elshout. Enfin, de kast staat nu in de hal en het wachten is op onze redder in de nood. Maar dit was niet alles. Voordat alles zo’n beetje begon werden Roen en ik wreed gescheiden. Het woonkamerdeurslot blokkeerde alles. Een pinnetje, dat normaliter op en neer gaat zat vast. Dit hebben we al een keer gehad dus belde Roen de slotenmaker op en we zaten te wachten en op Pimstra en op de slotenmaker. Ik dacht dus ik begin al met het ruimen en verzamelde al de magazines ed. om bij het oud papier te gooien. Ging naar beneden en hoorde ineens een groot gebrul en keek naar de voordeur en daar stond onze redder. We gingen naar boven en de goede man ging aan het zaagwerk. Pimstra was er en daar ging Elsje op en neer. Later, toen het stof was nedergedaald begon ik al in mijn hoofd hoe ik deze puinhoop zou kunnen beschrijven.


Geen opmerkingen: