woensdag 9 januari 2013

Gewoon een plastic lap

Que?

We liepen er vaak voorbij Jesse en ik. De plastic lap die gevangen was door een struik. Zo, naast een bedrijf, was hij gevangen. Dit duurde wel meer dan een jaar lang dat het wapperde zodra we er voorbij liepen. Het was een standvastige lap. Regen, sneeuw, hagel, de felle kou en zon trotseerde het. Elke keer dacht ik dat ik alweer mijn fototoestel was vergeten. Tot ik het meenam. Ik bond Jesse aan een paal en gebruikte deze lap als fotomodel. Ik stond in allerlei standjes van laag naar hoog, gebukt want hurken lukt me niet meer. Thuis werden de filters weer gebruikt en er werd ook flink geknipt en de pixels werden er weer bij aangevuld. Het wordt dan toch weer een raar iets, dat plastic ding en zowaar soms ontstond er toch een abstracte foto. 

Geen opmerkingen: