maandag 14 januari 2013

Een ditjes en datjes dag.

Toch 2D

Maandagmiddag. Roen zit naast me een programma te installeren en straks ben ik aan de beurt. Maandag. Roen heeft op deze dag een afspraak met de fysiotherapeut. Die knaait zijn spieren los en dit is dus essentieel om aan het werk te blijven. Hij gaat dan met Jesse en dan neem ik de tijd om het huis schoon te zuigen omdat Jesse vaak over haar rooie gaat wanneer zij erbij is. Dat’s lastig om te werken. Wanneer Roen en Jesse er weer zijn is alles min of meer in orde. Vandaag heeft hij maar 1 dag vrij en dat betekent verplicht lummelen. Niets nuttigs macht uit zijn handen komen, op zijn hoogst een bakkie voor me inschenken. We zitten nu achter onze pc en werpen zo af en toe een blik naar buiten en  kijken hoe het dak tegenover ons waterdicht wordt gemaakt terwijl het begint te sneeuwen. Ik verwerk ook de foto’s uit Blijdorp R’dam en gun me de tijd om goed naar de foto’s van de grote aaseters. Ik had ze toen te pakken terwijl ze hun eten aan het verorberen waren en soms dan met hun vleugels wijd gespreid. Wat is dat mooi, hun verenpak en hoe ze zo over elkaar heen vallen. Nu zitten we achter een bakkie en luisteren naar de radio en doen het een en ander op onze pc. That’s all Folks, zei eens een bekend figuur van de Looney Tunes fabriek.  


Geen opmerkingen: