dinsdag 29 januari 2013

Is there anybody out there?



?. Wat bedoel je? Tuurlijk ben ik hier! Dit moet nader uitgelegd worden. We hebben geen verbinding met het www. Dan lijkt het op een dans. Stapje achteruit, stapje vooruit? Wachten. Waar komen die rare teruggekaatste mails vandaan. Ik en Roen weten het niet. Balen. Roen danst zijn dansje met de pc’s. Vindt niks. Vertoont mannelijk gedrag. Ik moet alles zelf kunnen vinden en hulp vragen is voor uilskuikens. Ik ben er een en stuur hem die richting op. Hij belt via zijn werk op want ook de telefoon doet het niet. Dat heb je wanneer je op bundels abonneert, in ons geval internet en telefoon. Gelukkig heeft ons radio/t.v. een ander systeem nl digitenne. Dus toen Roen op zijn werk was pleegde hij dat telefoontje en kreeg een antwoord dat hij niet had verwacht en via de telefoon werd mij verteld dat ik de pc beveiligers aan moest zetten op volledige scan. De uitslagen moesten gekopieerd en naar onze provider verstuurd worden . Dat ging prima op zijn pc maar de mijne niet. Dus, weer gebeld en het bleek dat 1 kopie voldoende was. Ook hadden we ruzie met de afdrukmachine want er stonden nog het een en ander op de wachtlijst en dat werd afgeprint, dat ging maar door en door en door. Roen werd gek. We schakelden het apparaat uit na tig papier verspild te hebben. Roen is nu naar zijn werk om de papieren in te scannen en te verzenden. Als het goed is zijn we over 1 uur weer on line. Kortom, Murphy rules again.
Het is nu een paar dagen later; maandag de 28ste.  In de verte hoor ik mijn volgelingen bitter wenen. We zouden vandaag aangesloten worden. Het is ons niet gelukt in het weekend want de afdeling die dit behandelt is vrij in het weekend. Geen verbinding dus hangt Roen weer aan de lijn. Wat blijkt! We zijn niet de enigste klant en moeten dus tot morgen geduld hebben. Ik ben benieuwd. Ondertussen heb ik een veredelde typemachine onder mijn vingers. Zucht.
Ondertussen hebben we vanaf 28 januari 17u weer contact met de wereld


Geen opmerkingen: