dinsdag 22 januari 2013

Ik ben aan het dreutelen.

Eigen werk

Jesse en ik hebben Roen naar zijn werk gebracht, het theewater staat op en ik zit me gereed te maken om deel 6 van mijn biografie te schrijven. Dit is tot nu toe het lastigste deel. Het gaat over het “nu”. Dus begint het nadenken hoe alles reilt en zeilt in het heden en is het niet het na filosoferen over het verleden. Dit laatste is gemakkelijk want het verleden staat vast, ten goede of ten kwade. Maar nu ben ik genoodzaakt te omschrijven wat ik liefde, hartstocht, vriendschap, intimiteit is. Ik weet het wel maar het op papier te verwoorden is toch een ander verhaal.  Hoe ziet mijn lief mij is ook zo’n begrip. Ik kom er wel uit maar toch. Dus stel ik het uit. Eerst drink ik een bakkie thee, schrijf in mijn blog, ruim de was op en ga zo maar door. Gelukkig heb ik tot maandag de tijd. 

Geen opmerkingen: