zaterdag 12 januari 2013

Wat is dit héérlijk

Elke WW is weer anders


Ik stond vandaag met Goran in de winkel.  Het enigste extra taak was de “Thematafel”. Héérlijk om aan niets anders te denken dan aan de aankleding van de winkel en de klanten om niet te vergeten. Het etalage rooster is af. Dus wanneer mensen mij vragen om iets anders dan deze dingen zeg ik “Ik weet niet. Ga maar naar bestuur”. De medewerkers zijn de afgelopen 8 jaar gewend geraakt om dit alles ook aan mij te vragen. Het kost hun even moeite om dit af te leren, logisch.  Zijn er geen klachten? Dat zou te mooi zijn. Het bestuur neemt alles met ferme hand over. Alles om maar de klanten binnen te lokken, want er is toch een verlaging van de inkomsten te constateren. Triest. Dus ook de etalage groep komt aan de beurt. De 17de van deze maand krijgen we een workshop van een echte etaleur, de man van een collega. Maar hoe ze het verwoorden wordt ik niet goed van. Ik moet volgens een van de mailtjes er fleurig gaan uitzien en de kop van de mail; Wij moeten het etaleren leren! Tja, alweer een wijze les. Niets terug te zeggen, gewoon naar die workshop gaan doen en voor al die opmerkingen? Gewoon het ene oor in en het andere weer uit. 

Geen opmerkingen: