woensdag 30 januari 2013

Zoektocht.

Wat is de inhoud?

Een tijdje geleden kwam ik thuis en wat zag ik? Roen die aan het worstelen was om een schouderband aan een prachtig toestel te bevestigen. Een onverwachts cadeau voor mij en een beetje verontwaardigd vroeg hij aan mij “Waarom ben je zo vroeg thuis? Ik had alles klaar willen hebben!” Ik was er stil van en dat gebeurt me niet vaak. We gingen zo snel als we konden naar de dierentuin om hem uit te proberen. Helaas was er alleen een standaard lens en in een dierentuin is dat lastig. Zo kwam ik er achter dat ik eigenlijk een verwend nest ben en het toestel verdween even in de kast totdat we er een telelens bij hadden gekocht. Dus toog ik naar de buurman die een uitgebreide foto en filmtoestellen zaak heeft en vroeg hem op die of een namaak lens van Sigma had want de originele lenzen zijn erg duur of hij een tweede hands lens had. Die laatste had hij en de prijs was 1/3 wat een Nikon lens normaal kost. Toch was dat ook duur en ik vroeg of hij die even opzij wilde leggen tot Roen er bij was. http://kamera.nl/ Aldus geschiedde en Roen was ook om net zoals ik. We spraken af dat dit ons Kerst- en verjaardagscadeau zou zijn. Nu komt die lieverd me vertellen dat die toch nog iets had gekocht voor mij omdat dit nu zonder de 21% BTW was en dat scheelt toch veel. Alleen nu moet ik iets verzinnen voor zijn verjaardag dat op 14 februari valt. Na denken weet ik het dus. Hij niet. Dus schrijf ik in raadsels. Dan wordt die lekker nieuwsgierig. Maar we gaan dan ook naar de SS Rotterdam op high tea. Dat weet die al.  

Geen opmerkingen: