vrijdag 18 januari 2013

Straatfotografie

Mooi Stel

Wat gaat de tijd toch snel, om een open deur in te trappen. Een jaar of 3 geleden was er in onze schone stad een bijeenkomst van allerlei vrachtschepen die al een respectabele leeftijd van ongeveer 100 jaar hebben bereikt. Prachtig, vind ik. Hier ben ik verwend geraakt aan dit soort schepen en doen me die moderne me eigenlijk niets. Dit geld eigenlijk ook met auto’s, bussen enz. Ze hadden meer smoel. Ik kan het niets anders verwoorden. Maar daaromheen waren er allerlei kramen met de oude ambachten. Leuk te fotograferen. Ergens onderweg kwam ik dit stel tegen die dit soort evenementen vaker hebben bezocht. Ze hadden een relaxed uitstraling en hadden lak aan wat mag en niet mag. Je ziet het wel in de foto. Dit is dus ook een van mijn dierbare foto’s geworden door die ongedwongen houding van dit stel.  

Geen opmerkingen: