woensdag 27 augustus 2014

Gesprek met manager klanttevredenheid PractiComfort.


Na mijn aanvankelijk zeer boze brief waarin ik iedereen adviseerde nooit zaken te doen met PractiComfort, is mijn mening drastisch gewijzigd.
Ik kreeg gisterenmiddag een telefoontje van de manager klanttevredenheid die zei dat hij geschrokken was van mijn mening die hij gelezen had op Trustpilot, Facebook en veel andere plaatsen op de sociale media. Hij wilde graag een gesprek en heeft zojuist mijn huis verlaten. Hij erkende dat er fouten zijn gemaakt in het verleden, en wilde niets liever dan met een schone lei beginnen. Gevolg, ik krijg alsnog de door mij gewenste scootmobiel, en een aantal tegoedbonnen voor onbepaalde tijd waarmee ik bijv. mijn accu's of mijn banden mee kan vervangen. De erkenning en de serieuze en wat mij betreft ook moedige poging om het gesprek op open wijze aan te gaan heeft me niet gegeven waarop ik hoopte, maar wel durf ik de relatie met PractiComfort voort te zetten. En dat er ook een tegoedkoming op tafel kwam vind ik ronduit netjes.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit klinkt goed!
Maar waar hoopte je dan op, Jeroen?
De firma is je tegemoet gekomen; wat wens(te) je nog meer?

Els de Roos zei

We zijn erg tevreden. We hebben geen wensen en de relatie is hersteld.

Hot Rose zei

Ik was de avond dat je belde aan het rekenen geslagen en had daardoor een ander hoger bedrag ter compensatie in mijn hoofd gehaald. Dat is het niet geworden, maar desalniettemin ben ik uiterst tevreden met het huidige resultaat. Ik heb echter wel nog een gezond wantrouwen tot alles is geregeld, zodoende de opmerking erbij.