zondag 13 juli 2014

Oma zijn is leuk!



Laatst schreef ik een blog over 37 jaar verlies. Gelukkig is dit niet de norm. Ik had/heb er nog eentje. Een zoon waar ik trots op ben. Die ontmoette een mooie jonge vrouw. Alles ging toen niet zoals gewenst was. De volgorde was anders. Ze kregen een pracht van een dochter. Ik was 46 jaar en Roen 36 jaar en we werden grootouders. Leuk. Ik heb mijn gram gehaald zoals ik hem had gedreigd. Er werden trommeltjes, toeters en bellen aangeschaft ter verwenning. Ik ben en blijf van het verzieken, verpesten en verwennen. Zoals mijn schoondochter zei: Jij laat het gareel los en ik duw ze er weer in. Onze kleindochter is nu 20 en is gegroeid tot een jonge vrouw met een eigen wil. Die had ze altijd al. Op deze foto zie je haar vlak voor de transformatie tot vrouw. Ik heb deze naar haar gemaild en ze herkende zichzelf nog amper. Maar ik wel. 

Geen opmerkingen: