dinsdag 8 juli 2014

37 jaar geleden.



Ja, zo lang geleden
Ontmoette we elkaar
We kenden elkaar al 9 maanden lang
Nu zag ik je voor het eerst
Hield je in mijn armen
Een verfomfaaid koppie
Vergeleken met mijn oudste: niet de knapste
Maar die ogen.
Die enorme ogen
Prompt werd ik verliefd op je
Stal je een deel van mijn hart en ziel.
Dit was een van de beste dagen die ik me kan herinneren.
We zouden elkaar maar heel kort kennen.
Slechts 5 jaar kort, veels te kort
Sinds die dag, de 31ste van de maand juli
Gedwongen afscheid
Sinds die dag mis ik een deel van mijn hart en ziel
Vaak heb ik hierna last van mijn litteken
Ik leef ermee maar wennen zal het nooit.
Er is soms geen keuze.
Toch, na al die tijd
Ben ik blij dat ik je heb leren kennen
Je vast heb mogen houden
Voor je hebt mogen zingen
Je hebt me heel gemaakt.



2 opmerkingen:

http://fieggentrio.blogspot.com/ zei

Ontroerend mooi Els. Sterkte vandaag. Blijft moeilijk deze dag voor je.

Unknown zei

dank je wel Tineke