donderdag 17 juli 2014

Inlopen


Het gaat warm worden vandaag. Dus maak ik mijn lange wandeling zo vroeg mogelijk. Morgen komt onze Griekse langpootmug weer thuis. Dus bouw ik mijn conditie weer op door te wandelen. Want: have dog will walk, luidt het oude gezegde. Roen en ik hebben dus afgesproken dat de eerste weken ik de korte wandeling voor mijn rekening neem en voor de grote wandeling zet Roen haar aan zijn scoot vast en gaan ze beiden de wijde wereld verkennen. Het was vandaag een fijne wandeling en ik kwam weer langs mijn meditatieplekje aan de Nieuwe Maas. Even gezeten en lekker op en neer gewiebeld door de schepen die langs voeren. Roen en ik vinden dit een fijn plekje. Ik heb het weer gehaald en mijn conditie wordt steeds beter. Wat ben ik blij dat vanaf morgen ons meisje weer thuis is want het is nu veel te stil.

Mijn lief had dezelfde gedachtegang en heeft onze Griekse Staander opgehaald. Zij ligt nu als standbeeld op de vloer. Net zo als wij houdt ze helemaal niet van een hittegolf.


Geen opmerkingen: