donderdag 3 juli 2014

Ik heb mezelf overschat.

Genomen tijdens het vorige bezoek.
In kader van mijn uithoudingsvermogen upgraden ben ik vandaag naar dierenpark Blijdorp geweest. Ik dacht zo’n 2 uur daar te lopen. Eerst ging ik naar het loket abonnementen en ik heb de mijne opgezegd. Ik loop dan 3 jaar hier rond met mijn fototoestel en het wordt tijd voor andere uitdagingen. Wat het gaat worden? Dat weet ik nu niet. Daar hou ik me nog niet mee bezig. Mijn abonnement loopt tot eind september. Dus ging ik naar Oceanië. Eerst had ik het probleem: ”hoe kom ik erin?” Het is veel groter dan ik dacht. Maakte foto’s waar er veel licht is en bij de vissen ging het apparaat de tas weer in. Het is zo moeilijk hier mooie foto’s te maken heb ik geleerd. Gewoon lekker slenteren, zitten en kijken. Daarna kwam het probleem: “Hoe kom ik hieruit?” Ik heb het verdwalen als een verloren kunst gemaakt en beheers deze tot in mijn vingertoppen. Daarna kwamen de grote aaseters en zeehonden aan de beurt. De tijd vloog en ineens was het 3 uur later. Ik begon mijn lijf te voelen en ging naar huis waar mijn lief me opwachtte met een heerlijke lunch. Nu schrijf ik dit stukje en ga daarna zitten en kom niet meer van mijn stoel af. Ik heb mezelf weer eens overschat. 

Geen opmerkingen: