donderdag 10 juli 2014

Afspraken


Helaas geen romantische afspraak met mijn lief. Ik ga naar het Maasstad ziekenhuis. Ik heb een afspraak met de anesthesist. Ik krijg mijn BAHA. Eerder dan ze hadden voorspeld. Ik dacht het word 3 maanden wachten. Door de vakantie periode is het vervroegd. Er wordt een schroefje in mijn hoofd geboord. Als alles goed gaat en goed geneest ga ik weer bijna horen zoals vroeger. Ook heb ik vernomen dat ik een uniek mens ben. In het verleden had ik een brughoektumor en het verwijderen hiervan werd ik 100% doof aan mijn linker oor. Door de tijd heen zijn die zenuwen weer aan elkaar gegroeid en hoor ik weer. Niet 100%, maar toch. En dit is zeldzaam, heel zeldzaam. Ook krijg ik een meetkastje om eventueel te kijken of ik slaapapnoe heb of gewoonweg snurk. Het snurken is voor mij geen probleem, Roen heeft er wel last van. Zo af en toe loopt hij met wallen onder zijn ogen. Dus ga ik er wat aan doen. Vandaar die afspraken. Wordt vervolgd. 

Geen opmerkingen: