vrijdag 25 juli 2014

Nog een uurtje


nog een uurtje
Nog een uurtje,
Alweer een speciale dag. Het is vandaag 6 weken geleden dat Els geopereerd is, en alles is gelukkig goed gegaan. De periode dat ze alles voorzichtig moest doen is nu voorbij en ze is goed hersteld. Ook Jesse is weer definitief thuis, en ik ben bezig aan mijn laatste uurtje werk voor mijn vakantie. Heerlijk.
We gaan weliswaar niet weg of zo, maar ik vond het toch een zware tijd, al heeft Els steeds meer zaken weer overgenomen en zo, maar ik merk dat ik er toch aan toe ben. Zeker de laatste weken dat het zo warm en vooral zo vochtig was is het huis toch licht vervuild, maar daar brengen we nu snel weer verandering in. Vooral die idioot hoge luchtvochtigheidsgraad beneemt me letterlijk de adem. Ik hoop dan ook dat het binnen nu snel een beetje afkoelt.
Tot mijn verwondering heb ik alle liggende zaken kunnen afhandelen. Het was een hele stapel maar dat geeft een goed gevoel dat ik bij ben. Als ik terugkom zal er ongetwijfeld weer een stapel liggen, maar dat zien we dan wel weer. Voorlopig lijk ik het toch aardig onder de knie te hebben gekregen. En bij sommige ingewikkelde zaken was ik gewoon verbaasd dat ik er toch uitgekomen ben.
Ik ga nu nog even wat kleine zaakjes afhandelen en dan begint om half een mijn twee weken vrij. Yoechee.
Ik zal waarschijnlijk tijdens de vakantie ook regelmatig van me laten horen.    De Groeten    Jeroen

Geen opmerkingen: