woensdag 10 september 2014

Mijn lief heeft een nieuwe!


Nieuwe wat?

Een nieuwe vrouw? Neen.

Een nieuwe baan? Neen.

Een nieuwe hond? Neen.

Zo kan ik wel uren doorgaan. Hij heeft een nieuwe scootmobiel. Die is vanmorgen gebracht. Dit heeft hem weken praten gekost. Hij was niet tevreden met de oude en dat liet hij blijken ook. De medewerker van de dealer trok dit zich sterk aan en ging onderhandelen met mijn lief. Die dacht alles wat ik krijg is mooi meegenomen. Ik dacht dus: ach arme dealer want onderhandelen is de sterkste troef van Roen. Hij verdient hiermee zijn boterham. Maar nu staat de scoot in de hal en Roen is zo trots als een pauw. Gelijk dacht ik aan het liedje van Louis Davids: De olieman heeft een Fordje opgedaan, daar reed hij mee als een vorst door de Jordaan. Ik dook gelijk in You Tube en vond het liedje en leuk filmpje. Ik hoop dat de nieuwe scoot niet dezelfde kuren gaat vertonen als het vehikel. http://youtu.be/kjYLfWzj_fs


Maar: als Roen blij is dan ben ik blij. 

Geen opmerkingen: