donderdag 25 september 2014

Holy Shit


 
Holy Shit,

Zo, dat is lang geleden, vandaag vielen mijn pillen totaal verkeerd. Vanaf inname om 06.30u voel ik het al borrelen en ik ben nu nog steeds aan het vechten. Meestal helpt een boterham en een kop koffie wel, maar daar lijkt het nog niet erg op. Judith vroeg ook al toen ze me zojuist even opzocht wat zie je er beroerd uit, en wat doe je hier dan? Ik antwoordde dat ik hier meer afleiding heb, en dat is een feit.

Gelukkig gebeurd dat nog maar zelden, gokje eenmaal per 8 Chemokuren. Dus ik was het bijna verleerd. Toch het enige wat helpt is er niet bij te gaan zitten niks doen, want dan duurt het weggaan veel langer. Maar vandaag is het al wel een langdurige knokpartij.

Al is het hier vandaag nog veel gekker dan normaliter. We hebben er twintig mensen bij die van een andere vestiging komen en allemaal erg vreemd zijn hier. Ze weten de weg niet, zowel de patiënten als het personeel. Weten niet waar het brood is, waar de voorraad ligt, hoe de afwasmachines werken, etc.

Ik ben zo blij dat ik een deur in mijn kantoortje heb, maar die beschermd me nog niet voor alle vragen tussendoor.

Dat gaat lastig concentreren worden vandaag.

Geen opmerkingen: