vrijdag 19 september 2014

Jonkman en Zonen BV


Ik maak reclame, voor het eerst in mijn leven. Dit schildersbedrijf verdient de hoogste lof. We wonen weer in een paleis. Het heldere geel spettert in de zon en wordt zachtjes omlijst door de zacht grijze sponningen. Een feest om naar te kijken. Ik heb er een kleine fotoreportage van gemaakt. Ik moet toegeven, het ging anders dan ik had verwacht. In mijn gedachten zag ik een stoet schilders op allerlei stellages en hijskranen of zoiets. Ik weet absoluut niet hoe dat soort hijswerktuigen heten. Is niet erg, ik werk er niet mee. Dit bedrijf is een familiebedrijf met de oorsprong hier in Schiedam. Ze hebben lol in hun werk en hun medewerkers blijven heel lang bij hun bazen werkzaam, sommigen tot 28 jaar. Dat zegt heel wat. Ook door hun openheid en openstaan voor mijn suggesties. Dus spontaan bood ik aan om reclame te maken voor hun bedrijf. Bij deze. 

1 opmerking:

Nick zei

Leuk om zo'n positief bericht te lezen