maandag 29 september 2014

Knul


Vandaag begon vroeg, tenminste voor een vakantiedag. Normaal gaat de wekker om 05.55u en vandaag om 06.55u We konden 1 wekker blijven liggen. Dit alles was omdat Els naar de tandarts moest voor een kroon. Financieel komt dat slecht uit nu, want bij mij moet er ook nog 1, ach ja, je hebt dat soort zaken niet voor het “KIEZEN”.

Gedoucht gegeten, en Jesse en ik brachten Els richting het ziekenhuis waar zij de tram pakt naar Woudhoek waar onze tandarts zit. Komt ze daar, moest ze er vorige week zijn. GGgrrr!

Ik heb het rondje Jesse ondertussen afgemaakt en bij thuiskomst rond 09.00u eerst de dierenarts gebeld want Knul is een beetje ziek. Ik heb haar om advies gevraagd. Knul heeft al sinds afgelopen dins./woensdag last van koorts, en is wisselend qua gedrag, het ene moment heeft ie koude rillingen, dan weer kotst hij zijn eten uit, soms eet ie niet, en heeft een dag op zijn kussentje boven op de kattenetage gelegen, en vanmorgen was hij weer niet koortsig, en at die als een hongerige wolf. Soms niest ie een keer, maar alles zet niet door. Ze vroeg me goed uit en adviseert nu het nog even aan te zien. We hebben as. woensdag een APK afspraak met Jesse aldaar en als we even bellen dan kan Knul meekomen. Nu ik dit schrijf niest ie weer, tja, wat doe je met dit soort zorgen. We willen‘m ondanks zijn humeurige gedrag naar Wijfie en Z niet kwijt.


Daarna ben ik vers als ik nu nog was begonnen aan een steeds vooruitgeschoven karweitje in de keuken. Els wilde graag een plank naast de IJskast, en die hebben we maanden geleden al gekocht. De vorige keer dat ik het wilde doen was ik de erbij gekochte haakjes en oogjes kwijt, maar die heb ik drie weken geleden weer gevonden dus nu geen uitstel meer. Ondertussen hangt de plank. En Els is nog onderweg naar huis.

Geen opmerkingen: