zaterdag 21 september 2013

Het is een wonder

Ja, het is een wonder dat het zo vaak goed gaat met de link dat You Tube en mij verbindt. Ik had een de link van een aantal artiesten die het nummer “Stormy Weather” vertolken verzameld en gearchiveerd. Zo ver zo goed, alleen gebruikte ik de verkeerde link, dus werd het een kabaal van  jewelste van een andere site. Ik wiste de verkeerde link en probeerde het goede in te zetten. Ging niet. Dus, ik blij dat mijn steun en toeverlaat mij een andere weg wees dat officieel is en hij altijd gebruikt. Ik niet. Mijn motto is, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan. Dus het prachtige lied kunnen jullie nu horen wanneer de op de http:// enz druk. Heel veel luister plezier. Dat het tot nu toe zo goed is gegaan beschouw ik als een wonder. 

Geen opmerkingen: