vrijdag 13 september 2013

Foto uit de oude doos.

Ik ben aan het rondstruinen in mijn archief. Doordat ik een 6 maandelijkse abonnement van Trouw had genomen kreeg ik van hen als dank een kleine notebook. Heel handig. Zo kunnen Roen en ik eindelijk een gezamenlijke agenda  bijhouden. Je schrijft een afspraak 1x op en het staat er overal in. Bij dit notebook kan ik dus dropbox gebruiken voor een mooi fotoalbum dat ik kan meenemen en ook als archief gebruiken. Handig voor de blog want ik neem de “beste”. Zo kwam ik deze foto mee van Roen en neef Bas. Wat zijn ze daar beiden jong en toch zijn ze herkenbaar. Vandaar deze foto op mijn blog.  Trouwens ik ben vandaag door een medewerker van Trouw gebeld. Hij vermoedde terecht dat dit toch een dure hobby is dus heb ik nu voor twee jaar een zaterdagabonnent voor € 10,- p.m. Dit is een lekker dik nummer met 2 bijlages voor a lazy weeekend. 

Geen opmerkingen: