zondag 15 september 2013

Gebruiksaanwijzingen en Garantiebewijzen.

In ons oude huis met Jodokus, de huiskater
Roen en ik zijn nu zo’n 33 jaar samen. Ongelofelijk en dat hadden we nooit gedacht te halen. Dit is echter een andere verhaal. Roen zag een waanzinnige actie van een of andere leverancier. Het betreft een bioscoopsysteem dat hij niet kon laten om het aan te schaffen. Nu is het zo dat zodra we weer iets nieuws in huis hebben het getob en gepieker aangebroken is. Roen werd er gestoord door en na een elegante vraag van mij gaf hij een doos met alle paparassen van spul dat we in huis hadden of hebben. Je kent dat wel, spul dat je nodig heb voor garanties of hoe gebruik ik dit ding. Daar kijken we dus niet vaak in. Ik dook in die doos en elk papier ed. bekeek of dit actueel is of niet. Er kon in ieder geval ¼ van de inhoud weg. We keken elkaar aan met die blik wat hebben we toch veel in huis gehad en hoe snel de tijd gaat. Het had ineens wat gemoedelijks en het werd zowaar wat gezelligs. Nu zit hij op Facebook en ik schrijf dit blogje. 

Geen opmerkingen: