woensdag 11 september 2013

Stand by


Ik zit even achter de pc want ik sta stand by. Roen is een zwik keukenkastjes in elkaar aan het schroeven. De kleur is groen en het materiaal is trespa. Hard materiaal dus. Hij werd een aantal dagen geleden wakker en vertelde me dat hij nu wist hoe hij alles moest verwerken. Hij nam de maten en we gingen naar de GAMMA. We zochten alles uit van geleidingsrails tot de trespa. Zelfs de maten kon hij aan de man vertellen die alles verzaagt. We gingen naar huis en vol goede moed werd er een paar dagen geleden gestart. Helaas bleek dat het plafond niet recht was dus moesten we weer naar de GAMMA toe om alles bij te zagen. Ook zag ik een vloerbedekking nl vinyl in tegelvorm die zelfklevend is. De print is graniet en dat vinden we mooi! De tegels waren in de aanbieding met 50% korting en bij afrekening kregen we nog 20%  kassakorting erbij! Nu hadden wij nog een rekening ten voordele van ons bij vadertje staat en wordt dit geld goed besteed om ons huis te upgraden. Ook hebben Roen en ik beiden een nieuwe fok aangemeten want onze ogen zijn aan het veranderen. Roen is aan de variolux en ik, tja, ik heb enkelvoudige glazen. Een aantal oude brillen worden van nieuw glas voorzien. We hebben een goede verzekering en ik moest € 1,- bij betalen en Roen wat meer.  Roen moet er dus aan gaan wennen om altijd een fok op zijn neus te zetten. Maar zijn neus is erop gebouwd. Duidelijk aanwezig en is dus een steun in bange dagen. De kastjes zijn nu klaar en wanneer hij gaat pitten ruim ik alles op. Dan is het genieten geblazen. 

Geen opmerkingen: