zondag 14 oktober 2012

Wat een gezucht

Fronzen

Oh, wat een dag.Het lijkt wel alsof onze golflengtes langs elkaar lopen maar bepaald niet synchroon. We hebben misverstanden. Els zit in eendromerige afwezige mood en ik ben met van alles tegelijk bezig.
Zo zijn er zaken die toch wel eens geregeld moeten worden vind ik. Els spreekt dan haar bewondering uit voor mijn giga geduld met bepaalde zaken.
Nu kreeg ik het vanmiddag wonderwel voor elkaar dat we muziek van de harde schijf via een mediaplayer af konden spelen via de stereo-installatie en dat klonk heerlijk. We hebben er even van genoten maar toen moest er een draadje verlegd worden en sindsdien wil het helemaal niet meer lukken om de mediaplayer op de TV te kunnen zien.
Dat lijdt tot frustraties. Idem dito vanmiddag. Ik worstel nog steeds met mijn nieuwe Transport Net. http://hottransport.net
En soms lukt daar iets wat bij mij tot verrukking lijdt, maar veel vaker mislukt wat ik wil en dan ben ik er lang mee bezig. Els die ook mijn grenzen in de gaten tracht te houden en zich heerlijk m.b.v. Zylom spelletjes kan vermaken, zegt dan zou je niet eens gaan slapen? En zo’n opmerking valt dan in mijn verkeerde keelgat. Zo hadden we een paar keer vandaag dit soort incidentjes en mijn zogenaamde irritatiespieren stonden wat strak afgesteld. Gelukkig maken we het altijd wel weer goed ondanks dat we niet veel opgeschoten zijn vandaag.
Vandaag was overigens onze oudste vriendin jarig. Riet, die bij French Sister in Frankrijk woont, is 98 geworden. WAUW.
Hot
 

 

 

Geen opmerkingen: