maandag 8 oktober 2012

Mijn liefste fotomodel

Mijn liefste Fotomodel


Ik even in de harde schijf gedoken waar we ons fotoarchief hebben gestopt. Er staat zoveel op de ik dit allemaal ben vergeten. Het blijkt dat het ook nog onverwerkte foto’s herbergt. Deze is gemaakt in 2009 te Hoek van Holland. Daar zijn we regelmatig te vinden in deze tijd van het jaar want daar laten we Jesse onze viervoeter uit of zij laat ons uit. Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt. Daar is ook een lange pier die de zee in loopt. Daar heb ik veel gelopen toen ik nog slecht ter been was. Hier is wat ik een mooie foto noem er eentje van mijn liefste fotomodel. Hij staat regelmatig bij mij op de gevoelige plaat en door de jaren heen gaat hij er steeds mooier uitzien. Ik heb altijd al gehouden van belijnde mannen. Dus the good times are coming. 

Geen opmerkingen: