maandag 22 oktober 2012

Wanneer we wonen in een wolk

Gefotografeerd bij Hoek van Holland

Soms word ik wakker en kijk naar buiten. Niks nieuws onder de zon zal je denken, maar de zon is er niet. Alles is nat! De bomen zijn nat, de huizen zijn nat, de mensen en beesten zijn nat de lucht is nat en soms heel soms zijn mijn wangen nat. Soms loop ik op wolken. Meestal hou ik van ze vooral in de zomer, dan lig ik op mijn rug en kijk naar boven en zie allerlei fantasie beesten, of ietsen. Het hangt er vanaf of ik me speels voel. Wanneer ik het druk heb komt er helemaal niets van dit alles. Dan ren ik en draaf ik in het rond en dan kijk ik in een tunnel en zie alleen wat ik wil zien. Soms kom ik bekenden tegen, zoals laatst schijn ik Fia tegen gekomen te zijn maar dit is van horen zeggen. Ze belde Hot op en vertelde dit aan hem. Hij zei dus dat dit normaal is voor mij en dat ik dan ook in staat ben om langs hem heen te hollen zonder dat ik hem zie. Dat is waarom ik nooit een rijbewijs heb gehaald, ik ben in staat een bocht door te gaan en dwars over iemand heen te rijden. En dat mag niet volgens de wet. Wanneer ik in zo’n wolken dag beland dan zoek ik het zonnetje thuis op. Ik ga lezen, weblogs schrijven,
Geplaatst op 20 februari  2009 by hotrose

Geen opmerkingen: