maandag 15 oktober 2012

The Riegel

Samen

Wat kunnen we onstuimig zijn mijn lief en ik. Hot schreef er al over en ik sluit het af. Ik even de tijd genomen om rustig te worden. Wanneer alles lekker loopt zijn we in staat werelden te bouwen en wanneer onze visie botst breken we ze weer af. Op de een of andere manier dacht ik aan de groep Pearls Before swine. Een groep uit de jaren 60. Ik geef toe, je moet ervan houden. Maar die teksten zijn zo goed. Tegelijkertijd is de Costa Concordia vandaag regelmatig in het nieuws en een lokale oorlog maakte me denken aan het lied “The Riegel” dit is een schip dat aan het zinken is. Het is geen cruiseschip maar oorlogsvloot met krijgsgevangenen.  De associatie is snel gelegd. Ik heb even in You Tube gesnuffeld en nu kunnen jullie hier ook naar luisteren. http://www.youtube.com/watch?v=7UNzfiFOMa8   En de kop foto? Dit hadden we gisteren moeten doen. We blijven zoeken naar dit wijze gebaar.

Geen opmerkingen: