zondag 28 oktober 2012

Hunting tigers

Ze is in ieder geval "Gestreept!"

Mijn lief en ik zijn vandaag naar de dierentuin gegaan. Het zag eruit dat we het niet droog zouden houden maar het weer werd steeds beter. Ik had me voorgenomen om vandaag naar de tijgers te gaan. Deze mooie dieren wilde ik vandaag fotograferen en Roen was het met me eens. We liepen naar het tijgerverblijf in Azië een deel van Blijdorp en drukte ondertussen regelmatig op het knopje   Http://youtu.be/cS4vUaNQKHk   We fotografeerden leeuwen, gieren, tapirs enz. Toen we bij het tijgerverblijf waren aangekomen zagen we van alles maar: geen tijgers. We keken overal om ons heen waar de vermaledijde dieren  zich bevonden. Helaas; geen tijgers te zien. Zucht! Langzamerhand gingen we weer richting thuis en hopen dat bij ons volgend bezoek we eindelijk de tijgers zullen zien.

Geen opmerkingen: