dinsdag 14 oktober 2014

WERK


 
Heb ik de afgelopen vijf werkdagen niet een enkele mogelijkheid gehad om bijvoorbeeld even pauze te nemen, nu ben ik eindelijk bij. Dat is een prettig gevoel.

Vanmorgen had ik ook een evaluatiegesprek met mijn leidinggevende. Momenteel is dat teruggebracht naar 1 maal per maand. Dat is ook voldoende. Ik heb aangegeven nog een enorme portie vakantiedagen te hebben en ik moet zoveel mogelijk vakantiedagen opnemen, aldus haar.

Als ik zo naar mijn werklijst kijk denk ik dat ik eigenlijk de rest van de week vrij kan nemen. Ik beslis dat morgenavond wel. Dan kijk ik naar de hoeveelheid post en beslis tegelijkertijd of dat tot maandag kan wachten of niet. Wat dat betreft is de eigen regie hebben wel prettig.

Ze vroeg vanmorgen nog na of ik dit werk nog leuk vind? Ja dat is wat ingewikkelder om direct antwoord op te geven. Het is veel speur en zoek werk, veel belwerk en 95% administratief. Veel met dezelfde lange en redelijk saaie papieren en formulieren werken dus ik ga met minder plezier richting werk. Maar tot nu toe ben ik wel in staat als ik er eenmaal ben er toch iets leuks van te maken.

Het is gewoon niet vergelijkbaar met mijn oude werk, waarin ik heel veel met onverwachte situaties en mensen te maken had. Daar was ik super in. Helaas gaat dat niet meer, en een stukje rouw is daar nog wel over aanwezig.

Ik moet daar alleen niet te vaak en vooral niet te lang bij stilstaan. Doe ik dat wel dan ga ik zitten chagrijnen, en daar heb ik en mijn omgeving een grote hekel aan.

Geen opmerkingen: