zondag 12 oktober 2014

TELE 2



Wat een waardeloze instantie is dat Tele2.
De eerste drie weken van ons contract van 1-1-2014 t/m 23 januari geen verbinding, dus geen computer, geen televisie en geen telefoon, tenminste geen vaste lijn. Als het voor een paar uur of een dag is is het te overzien, maar nu hebben we de laatste twee maanden regelmatig dat de tv komt stil te staan qua beeld, vervolgens zwart word en dan pas na een minuut of vijf weer gaat werken.
Geen reacties op klachten, geen excuses en ook geen vergoeding voor extra gemaakte kosten met je mobiele telefoon.
Nu hebben we geen verbinding sinds twee dagen, en we hebben het geluk dat we even kunnen meeliften op de Wifi van een van onze buren, zodat we toch de post kunnen zien en het hoogstnoodzakelijke kunnen doen.

Els en ik hebben dan ook besloten ons contract per 31 december, de eerste datum dat het kon te beëindigen met Tele2.
Kijk alle maatschappijen hebben wel eens wat, en dat schijnt niet te voorkomen, maar bijvoorbeeld online, orange  en het had daarvoor nog een andere naam, waar we heel lang bij zijn gebleven is heilig in vergelijking met Tele2.

Ik hoop echter dat omdat het weer op zo’n lastige datum is, 31 december dat het wel wat vlotter zal gaan als afgelopen jaar bij Tele2. We hopen er maar op, en nu is het wachten op wanneer we weer een eigen verbinding hebben.


Gegroet.

Geen opmerkingen: