Wat een
waardeloze instantie is dat Tele2.
De eerste drie
weken van ons contract van 1-1-2014 t/m 23 januari geen verbinding, dus geen
computer, geen televisie en geen telefoon, tenminste geen vaste lijn. Als het
voor een paar uur of een dag is is het te overzien, maar nu hebben we de
laatste twee maanden regelmatig dat de tv komt stil te staan qua beeld,
vervolgens zwart word en dan pas na een minuut of vijf weer gaat werken.
Geen reacties
op klachten, geen excuses en ook geen vergoeding voor extra gemaakte kosten met
je mobiele telefoon.
Nu hebben we
geen verbinding sinds twee dagen, en we hebben het geluk dat we even kunnen
meeliften op de Wifi van een van onze buren, zodat we toch de post kunnen zien
en het hoogstnoodzakelijke kunnen doen.
Els en ik hebben
dan ook besloten ons contract per 31 december, de eerste datum dat het kon te beëindigen
met Tele2.
Kijk alle
maatschappijen hebben wel eens wat, en dat schijnt niet te voorkomen, maar
bijvoorbeeld online, orange en het had
daarvoor nog een andere naam, waar we heel lang bij zijn gebleven is heilig in
vergelijking met Tele2.
Ik hoop echter
dat omdat het weer op zo’n lastige datum is, 31 december dat het wel wat
vlotter zal gaan als afgelopen jaar bij Tele2. We hopen er maar op, en nu is
het wachten op wanneer we weer een eigen verbinding hebben.
Gegroet.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten