donderdag 30 oktober 2014

Tijd


Onze tijd vergeet ik nooit meer!

Jij en ik, altijd samen.
Op de speelplaats, in de rij.
Maar deze tijd gaat jammer genoeg voorbij.

Jij en ik, altijd samen.
Een big smile, altijd op ons gezicht.
Maar dat verdwijnt in een bliksemschicht.

Jij en ik, altijd samen.
Best Friends For Ever, was verleden tijd.
Maar ik moet weg, daarvan komt alleen maar spijt.

Jij en ik,... Nooit meer samen...

Dit gedicht heb ik gevonden op Google alleen staat er de naam van de dichter niet bij. Dus, dit gedicht is niet door mij geschreven alleen vind ik het mooi.

Het is nu eventjes moeilijk te schrijven of een stukje te verzinnen. Dan grijp ik terug naar mijn oude liefde “muziek”. De zangers en schrijven de woorden die ik zoek want deze tijden zijn niet uniek. Iedereen maakt deze wel eens mee in hun of haar tijd.


Een elpee uit de 70ger jaren denk ik. De groep “It’s a beautifull day’ met het prachtige nummer ‘Time is’. Zij bezingen dit thema prachtig.


Geen opmerkingen: