donderdag 17 april 2014

Zo blij als een kind was ik.

Guust, mijn held

Een tijdje geleden melde zich, na aandringen mijnerzijds, een nieuwe correspondente aan. Arnhem’s Modemeisje. Wat kan die meid goed schrijven. Dus, weer vers bloed in mijn blog, zogezegd. Alleen zij ging op kot wonen, op z’n Belgisch geschreven en was in haar uppie en daardoor minder drukte om zich heen en dus is ze verder gaan werken aan haar eigen blog. http://arnhemsmodemeisje.wordpress.com Dan komen de oude spreekwoorden naar boven: Zo gewonnen zo geronnen. Het was te mooi om waar te zijn. Parting is such sweet sorrow. Ik weet het. Wat ik schrijf allemaal zo aangedikt, zo overdreven. Dit is de aard van het beestje zogezegd. Neem het met een korreltje zout. Er zou een tijd komen om uit te slapen, met Jesse lange wandelingen langs het strand te maken, Romantisch samen met Roen naar muziek te luisteren. Ik zocht al op You Tube naar muziek en wat dies meer zij. Daar dacht ik een hiervoor een dag van de week vrij te hebben. Ik kwam dit tegen en dacht: Wauw! 1 Nummer en 20 uitvoeringen die ook nog klinken als een klok ook.   http://youtu.be/jus7S5vBJyU Ik heb toch wat extra vrij en ben dus als de wiedeweerga achter mijn pc gaan zitten om dit blog te schrijven .


Geen opmerkingen: