maandag 7 april 2014

De derde.

© Bing Wright; Broken Mirrors
Gisteren hoorden we het van een buurman. De bovenste buurman van 8 hoog is er niet meer. Ineens. Hij had een aantal sms afspraken en de afspraak 1x naar de buurman te gaan om te weten of het goed ging of niet. Niet dus. Hij is de derde buurman die we niet meer zullen tegenkomen. Niet dat ik vriendjes met hem was. Hij had een giga muur om zich heen gemetseld. Grote bek, alles beter weten en de ander als lulletje behandelen. Maar hij had zijn eigen kruis te dragen waar wij weer niets van wisten. Hij had de gave om zwarte rook uit mijn oren te laten stomen. Zag er altijd pico bello uit en ging er regelmatig uit met zijn Electro fiets want lichamelijk was hij een wrak. Nu wacht ik op wat gaat komen. Hoe hij alles geregeld heeft. Vrijdag wordt hij opgebaard, volgens horen zeggen. Is het een gesloten bijeenkomst of niet? Dan ga ik met de pet rond om een bloemstuk te bestellen. Dat doe ik dan met de VvE bestuurspet op. 

Geen opmerkingen: