dinsdag 29 april 2014

Levenslessen.


Volgens allerlei filosofen van allerlei richtingen komen we allemaal ter aarde ten einde bepaalde lessen te leren. Vooral door degenen die hartstochtelijk geloven in de reïncarnatie. Dus wat men in het vorige leven naliet. Ik Begin te leren wat de mijne is.
Wanneer ik samen met mijn viervoeter de aarde betreed en kan wachten totdat zij uit gesnuffeld is zonder dat er zwarte rook uit mijn oren komen.
Wanneer ik in een rij sta van de supermarkt en dat altijd in mijn rij de kassière ergens problemen mee krijgt en dus ook die zwarte rook ervaar, terwijl de andere rijen snel geholpen zijn.
Vanmorgen was ik in het ziekenhuis om met een aantal mensen te spreken. De zuster en daarna de anesthesioloog. Die willen dan van alles weten. Ik ga dan naar opname en probeer te achterhalen wanneer die operatie eindelijk gepland is want er zullen toch dan allerlei afspraken gemaakt moeten worden. Ik ben daarna zo’n 6 weken qua kracht en tillen uit de roulatie. De roostermaker van de winkel moet dit weten en de mensen waar Jesse kan logeren vinden het ook prettig om te weten wanneer zij komt. Op zijn vroegst begin juli krijg ik dan te horen. Begin juli! Aaaach!   En zelfs dan is het niet zeker. Ik spreek af dat ik eind juni weer contact met hen opneem om meer te vernemen. Ik nam het rustig op terwijl ik in mijn gedachte die zwarte rook zag stijgen.
Dus, ik heb het door welke levensles de mijne is.

                              GEDULDIGER WORDEN EN BLIJVEN

  

Geen opmerkingen: