dinsdag 18 maart 2014

Tele 2


Ik heb hier een aantal blogjes aan gewijd. Tele 2, oftewel onze overstap naar hun internet providing. Het had toen in januari wel meer dan 3 weken geduurd totdat ze de tijd vonden om een knopje om te zetten. De klantenservice, niet kwaads over de mensen die hier bij zitten. Zij krijgen de sjit over hen heen als het niet gaat zoals de bedoeling is. Zij waren het er over eens met ons dat we eigenlijk die maand niet zouden hoeven te betalen. Maar de laag daarboven? Er komt nog steeds zwarte rook uit mijn oren wanneer ik hier aan denk. We hebben een protest brief gestuurd en we wachten nog steeds op antwoord. Ook is er nergens rekening mee gehouden en moesten we de volle mep betalen. Hoe ik er vandaag opkom? We krijgen van de gemeente Schiedam gratis glasvezelkabel. We zien dus allerlei mensen graven, kabels leggen enz. Dus wanneer alles klaar is moeten we weer contact opnemen met Tele 2 om weer een andere schakelaar om te zetten. Ik ben benieuwd hoelang dit gaat duren. Wanneer we weer die reclame van hen over de buis zien flitsen kan ik het soms niet laten om schampere opmerkingen te maken. Dus denken jullie erover om naar hun te gaan. Krab dan even achter de oren en slaap er een nachtje over. 

Geen opmerkingen: