dinsdag 26 augustus 2014

Wat is wijsheid


Voor dag en dauw liepen we samen de zon te zoeken. Mijn geliefde viervoeter en ik zochten overal maar hij is nergens te vinden. Misschien vindt de zon het nu té koud. Onderweg passeerden we een dame met een grote hond. In de verte zag ik haar de riem inkorten en haar hond binnenhalen. Het zou dus kunnen dat de hond met de verkeerde poot uit zijn bench of mand was gestapt. Dus korte ik de riem ook en bij het begin van de passage begon Jesse te trekken. Aangezien mijn enkels hun beste jaren hebben gehad stond ik stil, dan ben ik het sterkste. Terwijl zij passeerde maakte de dame me eigenlijk uit voor een oetlul want doorlopen was het beste. Ik antwoorde dat stil staan het beste voor mij is maar daar was ze niet in geïnteresseerd en op hoge poten/benen liepen ze beiden weg. Verder lopend vroeg ik me af. Wat is wijsheid: lopen of stilstaan.

Geen opmerkingen: