dinsdag 26 augustus 2014

Oh lala, dinsdag alweer.



 

Na een nacht en een dag vol regen bleek de stopknop vanmorgen om 06.00u ook nog niet gevonden. Ik besloot voor het eerst de zak te gaan gebruiken die bedoeld is om je benen en schoenen droog en warm te houden op de scootmobiel. Het is een soort van heel luxe gevoerde slaapzak, waar je nadat je alles gedaan hebt waarbij je uit de stoel moet. Ik bedoel deuren openen en sluiten. Daarna kan je ‘m pas aandoen. Buiten dus. Vervolgens mijn cape over mijn jas, mijn wax pet op mijn hoofd en warempel ik kwam behoorlijk droog op mijn werk aan. Ongelooflijk. Het zal wel wennen, en een voordeel, met die regen ben je wel snel wakker.

Het werk ging goed gisteren, alleen ’s avonds tijdens het laatste rondje met Jesse, kreeg ik last van een heftige zenuwkramp. Mijn schouderbladen slaan dan vast en mijn hart klopt als een razende, en ik verga van de pijn. Ik was erg blij weer binnen te zijn en ben gelijk gaan liggen. Voor dit soort momenten heb ik dus Diazepam oftewel valium voorgeschreven. Ik heb Els gevraagd om 5 mg te pakken, en ze kwam er met een van 10 mg. Maar zelfs die hielp pas drie kwartier later. Gelukkig heb ik daarna wel 6 uur goed geslapen en was de ramp vanmorgen vrijwel weg.

Ik besloot toch maar te gaan werken maar heb voor de zekerheid wel een diazepam 5 mg genomen om eventuele kramp voor te zijn. Tot nu toe gaat het goed. Gelukkig.

Voor de rest staan er twee CIZ aanvragen klaar om aan te vragen. Misschien dat het me lukt om die allebei deze morgen af te krijgen. Ben benieuwd.

Gisteren had ik tegenslag. Eerst de printer die ik niet aan de slag kreeg en vervolgens wilde het systeem waarmee ik de aanvragen bij het ministerie indien niet samenwerken met ons eigen computersysteem.

Uiteindelijk is het toch goed gekomen, maar wat blijkt wij werken hier in het ziekenhuis met Internet Explorer en het systeem van het ministerie geeft aan dat je eigenlijk met Google Chrome of Firefox moet werken. Dus dit soort problemen zal ik houden zolang we met verouderde computers werken. Wij werken hier nog met XP.

Ik ga weer aan de slag. De groeten.               Jeroen

Geen opmerkingen: