zondag 24 augustus 2014

Digitaal Gefröbel.

 Thematafel met als thema: Dieren
Wanneer alles gaat zoals we willen op digitaal gebied wanen we ons soms in de hemel. Maar wanneer het mis gaat dan begint het gefröbel. Dan groeit de bewondering voor mijn lief. Het geduld dat hij mij toont! Ik zie het mezelf niet doen.
Het begon gisteren. Ik had afgelopen donderdag een extra winkeldienst. Was aan de beurt om de thematafel te her inrichten. Vroeg aan Roen om er een foto van te nemen met zijn smart Phone en dan deze te gelijkertijd te verzenden naar mijn email. Dit had hij nog nooit gedaan en ging naar huis om de foto te downloaden. Kon hij de foto niet meer vinden. 3 Uur later wel. Zo had ik mijn tablet mee om samen met mijn collega foto’s te bekijken. Kan het Google+ niet aan en sloeg stil. Roen heeft een betere en ik vroeg: “Mag ik hem gebruiken?” Dat mocht. Hij laadde het op. Daar komt het, hij krijgt hem ook niet aan de praat en uren later is hij bezig een oplossing te zoeken. Anders gaan we terug naar Media markt en weer leren we geduld te krijgen.

Zucht. 

Geen opmerkingen: