maandag 12 mei 2014

Wat ben ik een oen!


Vorige week zette ik alles op scannen om te kijken of er allerlei tuig of te wel: de eventuele virussen, op mijn pc is zijn gezet en om deze te laten verwijderen. Alleen had ik mijn externe harde schijf niet verwijderd. Mijn arme pc raakte helemaal in de war en sloeg volkomen op hol of verstijfde zoals een pc kan doen. Mijn held, naast me zag het gebeuren, sloeg groen uit en zette zich aan het werk. De herstel schijven werden gepakt en alles was weer maagdelijk leeg.  Dus: zucht, alles weg. Mijn documenten? Weg! Mijn afbeeldingen? Ook weg! Alles moest weer worden geïnstalleerd. Mijn pc is niet meer wat die was. Het is een labyrint geworden waarin alles een plekje moet krijgen. Een geluk bij een ongeluk was dat ik een aantal maanden geleden Google+ de gelegenheid gaf om alle afbeeldingen te backuppen. Deze zijn weer op mijn pc geïnstalleerd. Ook heb ik mijn word programma gevonden en kan ik weer blogjes schrijven.  

Geen opmerkingen: