woensdag 21 mei 2014

Afspraken maken.


Dat is vaak lastiger dan het klinkt. Heb ik een afspraak met ziekenhuis A. voor de test BAHA dan belt een wanhopige ass. op met het verzoek of alles later mag worden gepland. In principe ben ik een aardig mens, dus doe ik niet moeilijk. Dan belt opname van ziekenhuis B dat de operatie eerder is dan zij sombertjes hadden vermeld. Ik blij. Maar dan moet ik alles plannen of voor de operatie of 2 weken daarna. Het is voor mij minstens 2 weken heel rustig aan doen, daarna wordt het rustig aan doen. Ook moet ik vervangers voor 3 winkeldiensten vinden. Dat wordt veel bellen. Daar begin ik morgen mee. Vandaag ben ik eventjes vrij en is het genieten geblazen. Ik ben een geboren chaoot dus kijk ik mijn lief aan of hij alles nog wil controleren. Hierin is hij goed. 

Geen opmerkingen: