woensdag 7 mei 2014

Kraaienhove strip 02


Misschien herinneren zich enkelen onder on een oude serie “The Addams Family”  Hier is de theme song om in goed Nederlands te schrijven. http://youtu.be/_YFk4b6yeX4  Kun je een beetje de sfeer proeven. De strip waarover ik het heb past hier naadloos bij. Ook deze is in het zwart/wit getekend. Ook hier is sprake van een vreemde familie. Het is wat meer occultischer  dan de familie Adams. De sfeer is hetzelfde. Toen ik deze strip kocht was met ik ook andere boeken bezig. Edgar Allen Poe, Lovekraft, Robert E. Howard zijn de bekende schrijvers hiervan. Ook keek ik graag naar: Godzilla of Frankenstein enz. Ik was wat je noem in een wat lugubere fase beland. Toch herlees ik deze strip zo eens in de zoveel tijd want ze zijn zo mooi getekend. 

Geen opmerkingen: