maandag 19 augustus 2013

Voorbereiding Verlichting.


Een poos geleden kwamen er 2 mensen aan de deur. De ene vertelde me dat de verlichting ingebrand was en de andere vroeg of we de lamp wilde verwisselen. Deze was ook ingebrand. Het is nu gewoon wachten totdat alle lampen inbranden. De armaturen zijn door de tijd heen broos geworden. Ik nam gelijk contact op met de VvE beheerde. We vertelden ons verhaal en dat ik offertes wilde aanvragen met de modernste technieken. We kregen zijn fiat en zocht ook naar goede elektriciens We hebben al 2 offertes binnen. De ene is traditioneel(led lampen) en de andere is modern. Roen kan dit beter uitleggen. Maar het schijnt dat deze langer leven. We verwachten nog een offerte. Er is ook gepraat over het aanbrengen van bewegingsmelders. Niet branden is toch het goedkoopst. We praten nu hoe we dit het beste aan de mede bewoners kunnen vertellen. Laatst hoorde ik van Peter dat hij dit al had meegemaakt en is hier een warme voorstander van. Wanneer we alles binnen hebben gaan Roen en ik aan tafel zitten om alles uit te rekenen. Daarna mailen we dit aan Peter die alles nogmaals goed bekijkt. Hij gaat ermee akkoord dat we hem als referentie gebruiken voor de twijfelaars. Daarna bekijken we hoe we dit kunnen brengen zodat er een beslissing kan worden genomen om het dit jaar te laten uitvoeren omdat dan de 6 procent in plaats van 21 procent arbeidsloon. Scheelt toch enorm. Ik ben benieuwd of dit wat minder onderlinge gekissebis kunnen voorkomen.  Verslag volgt. 

Geen opmerkingen: