maandag 26 augustus 2013

Familie

Spelen met Jesse 
Laatst was ik bij mijn zoon en zijn geliefden. Ik zag tot mijn blijdschap hoe zij samen met z’n drieën mijn kleinzoon klaar aan het stomen zijn voor de middelbare school want hij is dit jaar 12 jaar geworden en dit betekent dat hij naar een andere school gaat. Aangezien zij weer naar Arnhem terug verhuizen is dit belangrijk. Zijn kleren worden kritisch bekeken door zijn zus en de kinderkleding wordt aan het Leger des Heil gegeven. Ook zijn taalgebruik wordt aangepast. Hij is naar een zelfverdediging sport gestuurd. Ik geloof dat het Kra Maga wordt genoemd. Als dit niet goed is hoor ik het wel. Het is tot nu toe een klein tenger gebouwde jonge man en dus komt dit goed van pas. Wie weet hoe hij nog uitgroeit maar ik denk dat hij geen reus wordt.  Die zorgzaamheid van die 3 vond ik hartverwarmend. Ze vormen samen een blok tegen de boze buitenwereld en zo zou het altijd moeten zijn. 

Geen opmerkingen: