woensdag 14 augustus 2013

Ik doe niet mee!


Ik dacht dat alles geregeld is wat betreft de nieuwe verwarming. Niet dus. Er zijn nu mensen bezig die de voorwaarden met een fijne kam aan het doorspitten zijn en houden alles onder de loep. Zo is het bv dat de mensen kunnen kiezen voor een nieuwe verwarming of niet. Alleen wanneer ze niet meedoen moeten ze een of andere klep betalen  250,- per stuk. We (de VvE beheerder en ik) dachten de mensen een lokkertje voor te houden en dat de VvE dit zouden betalen. Alleen kost dat grapje € 4000,- en dat realiseerde ik me niet dus heb ik dit afgebeld. Ze verwachten vervolgens dat dit al de volgende dag op de deurmat ligt. Niet dus want er werd aan mij gevraagd of de concept mail van VvE Beheer mijn fiat heeft. ’s Avonds ontving ik weer een mail dat het antwoord wel héél lang op zich laat wachten. Bovendien zitten ze telkens te zeuren dat ze een tussentijdse vergadering willen houden want…!  Ik denk dat je dit kunt vergelijken met dat je een nieuw recept hebt en dan alle mogelijke bijwerkingen kunt hebben van zeer waarschijnlijk tot bijna te verwaarlozen. Ook vind een van de Medeflatbewoners die sinds korte tijd weer in de flat woont dat een VvE beheerder eigenlijk erg duur is en dat we dit zelf kunnen doen. Ik niet dus. Dit gaat boven mijn pet en dat en vertelde ik hem. Wat betreft de extra tussenvergadering? Ik heb ze de voorwaarden hiervoor gemaild en laten ze dit zelf doen. Ik doe niet mee!

1 opmerking:

Roenje zei

Zucht, ik begrijp wat je bedoelt Els. Ik word er langzamerhand ziek van.
Sterkte en groet
Hot