woensdag 28 november 2012

Straatfotografie

Wauw!

Alweer dit thema. Kun je niet binnen fotograferen. Nee dus. Alhoewel ik in dit huis met de vele ramen gaat het goed. Voor de rest? Nada, niets dus. Ik heb altijd ruzie met de belichting. Het is te donker, het is te licht, werken met flits! Dat wordt niks. Ik zou het kunnen leren maar ik heb of neem daar eigenlijk de tijd niet voor. Misschien ga ik de cursus Fotografie doorneuzen die Roen en ik in ons bezit hebben. Ik heb het al geprobeerd en werkelijk de eerste 3 hoofdstukken begreep ik maar toen werd het technisch en wreekt het zich dat technisch lezen niet mijn ding is. Maar wie weet krijg ik Roen zover dat we dit hoofdstuk gezamenlijk doornemen en dan, als het goed gaat, krijgen mijn foto’s een andere dimensie. Deze foto is genomen op de rommelmarkt te Delft. Het is de trompet van een hele oude grammofoon waar je 45 toeren platen op kan draaien. Ik dook er letterlijk met mijn camera naar binnen na eerst de kraamhouder om toestemming te hebben gevraagd. Dat is netjes, vind ik.  

Geen opmerkingen: