dinsdag 27 november 2012

Rare Foto

werk van Anselm Reyle
We zijn een aantal maal meegegaan met de Vrienden van het Museum uit Schiedam. Was altijd leuk. We gingen dan samen met een aantal mensen die dezelfde liefde hebben voor de kunst. Zo zijn we naar België gegaan. Om precies te zeggen naar “ Museum Dhondt Dhaenen in Deurle.  http://www.museumdd.be/  Op deze site kun je hier meer over lezen. Het is een mooi museum. Deze keer was er een tentoonstelling van “Anselm Reyle” Het was echt bijzonder en had een hoog bling bling gehalte. Hij werkte met dik zilver of goud folie en hij werkt groots.  http://www.gagosian.com/artists/anselm-reyle/selected-works Hier kun je meer van hem zien. Maar om terug te komen op mijn verhaal. Toen wij daar kwamen stond er al een gids voor ons klaar. Hij kon het werk van deze kunstenaar erg beeldend beschrijven. Daarna slenterde Roen en ik rond en ik zag dat het werk een vreemd spiegelend effect had. Ik nam daar een aantal portret foto’s samen met mijn lief of andere mede reisgenoten. Erg leuk om te zien. Helaas is dit afgelopen omdat er te weinig mensen zich hiervoor opgaven. We zijn een paar keer meegegaan en ongetwijfeld zal ik nog wel eens een foto uit deze toch unieke tochten publicer

Geen opmerkingen: