zondag 19 mei 2013

Thematafel



Gisteren stond ik zoals gewoonlijk in de WW. Als etaleuse had ik de eer om de thematafel om te bouwen. Al doende met het leeghalen van de vorige thema liep ik heen en weer om alles een plakje te geven. In de kelder zag ik een aantal uilen naar me loeren. Ik dacht dus “Eureka”. In de winkel stonden er nog enkelen op de schappen. Dan volgt er natuurlijk het vinden van de juiste onderzetters, blokken hout en kistjes om de uilen op te laten vallen. Mijn collega vroeg of ze me kon helpen. Ik stelde voor dat ze wanneer de tafel klaar was ze zou gaan kijken hoe ze het vond. Daarna volgt het dreutelen. Het neerzetten, kijken, verplaatsen, kijken, opnieuw herschikken tot dan ik denk dat het af is. Riep mijn collega en dit keer was ze het met me eens. Ook staat er heel afwijkend van de uilen ook een zwarte kat en zwarte muis op de tafel, denkend aan de film “The owl and the pussykat. Dus die moesten er ook bij. 

Geen opmerkingen: