woensdag 19 december 2012

Mijn eerste kleurenbak

Eeeek!
Sinds ik deelneem aan de biografiegroep merk ik dat soms oude historie komt bovendrijven. Halverwege de jaren 70tig kochten wij onze eerste kleuren tv oftewel bak. In dit geval was dit niet met Roen, dat is wel goed zo want anders was ik uitgemaakt als pedofiel door het 10jarig verschil is tussen ons. Nu word ik hoogstens uitgemaakt als couger. Dit is een ander verhaal. Het was een kleurenbak met buizen. Dit had soms vreemde verschijnselen wanneer je deze van plaats verhuisde. Er was toen de spannende serie “De Hulk” van de man die met stress altijd van kleur verschoot. Hij werd dus groen. Alleen wanneer we de tv hadden verplaatst was iedereen groen behalve de Hulk. Zo had je van Kooten en de Bie waar wij Franz en ik de humor niet van konden waarderen. Inderdaad, barbaren waren we. Alleen kwamen er regelmatig goede vrienden bij ons om uitgerekend die serie te komen kijken. Deze tv had geen lang leven bij ons. Ons zoontje gooide per ongeluk water over de tv en ik, stommerik, deed de tv aan om te kijken of die het nog deed. Hij deed het, maar heel kort. 

Geen opmerkingen: